Tutorial Handmade - Acadele Pastelate

DIY - Decoratiuni in forma de acadele pastelate 

tutorial handmade

tutorial handmade

Pentru realizarea acadelelor decorative avem nevoie de urmatoarele:
1. Betisoare de pastic sau lemn
2. Pasta polimerica, lut, fimo sau orice alt material usor de modelat
3. Sarma
4. Panglica, ata sau fir pentru prindere
5. Superglue
OPTIONAL:
6. Pistol de lipit
7. Paite sau margele colorate

8. PUTINA RABDARE SI INDEMANARE:D
Am ales o pasta polimerica uror de modelat, de diferite culori pastel

...o modelam in palme, pana obtimem o sfera perfecta...

...taiem oblic capatul betisorului pentru a il putea insera mai usor...

...adaugam superglue pt o aderenta mai buna...

...inseram betisorul pana in centrul sferei...



Pentru un efect mai dramatic, le puteti decora cu margele sau peiete.
Dupa ce aplicam siliconul cu ajutorul pistolului, presam acadeaua in recipientul cu margele.
Ca sistem de prindere putem folosi sarma precurbata, eu am ales aceste sarmultite cu bucla, prin care am introdus si al legat la varf un fir de silicon elastic transparent

...dupa ce am aplicat un strop de superglue pe tija, am introdus sarmulita in centrul sferei.


Bradutul este realizat in intregime din creatii handmade:
Acadele, briose-cupcakes, inghetata, biscuiti, turta dulce, sosete, toate din Pasta Polimerica


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va plac figurinele Deliciu Mic? Lasati un comentariu: