Deliciu Mic este implicat în povestea ta!


Suntem o echipă pozitivă și optimistă, tocmai de aceea ne-am unit forțele pentru a da naștere unei afaceri care să se ocupe de înfrumusețarea celor mai frumoase evenimente din viața oamenilor. Am fost alături de oameni minunați, în cele mai emoționante momente, și le-am adus un plus de culoare și originalitate acestora.
Figurinele pe care le realizăm, au fost martore atât la jurămintele unor oameni care s-au hotârât să își unească destinele, cât și la momentele în care rodul iubirii lor a primit binecuvântarea divină. Am accesorizat un tort simplu, cu figurine personalizate, pline de emoție și entuziasm.
Ne-am preocupat întotdeauna de fericirea celor din jur, și am vrut ca această fericire să fie un lucru la care și noi să putem contribui. Prin culori, amuzament, entuziasm și dăruire, am livrat clienților noștri nu doar figurine de tort, căci nu doar despre asta este vorba, le-am livrat un plus de veselie!
Am participat la scrierea unor povești frumoase, care nu se puteau termina altfel decât fericit. La prețuri mici, am livrat întotdeauna doze mari de fericire și am adus zâmbetul pe buzele tuturor invitaților prezenți. Dacă și tu vrei să ne faci părtași la cele mai fericite evenimente din viața ta, atunci te așteptăm pe www.deliciumic.ro!
Suntem deschiși la orice provocare, iar site-ul nostru te va convinge de acest lucru! Orice idee pe care o ai, poate fi pusă în aplicare de către noi. Inspiră-ne cu povești, iar noi te vom inspira cu optimism și culoare! Nu doar noi îți vom livra servicii, ci și tu vei avea acest rol pentru noi.
Care este rolul tău? Acela de a ne inspira pentru următoarele figurine pe care le vom realiza, și mai ales, acela de a ne oferi destule resurse de bunădispoziție pentru a ne simți fericiți în fiecare zi ce urmează!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va plac figurinele Deliciu Mic? Lasati un comentariu: